Informasjon om karrieredagen 12. Oktober 2022

(Påmelding nedenfor)

Vi i INGa – Linjeforeningen for teknologifag arrangerer nok en gang karrieredag i Gjøvik. Karrieredagen er et arrangement hvor vi ønsker å motivere studentene til å fullføre påbegynt studie, ved å gi dem kjennskap til framtidige arbeidsgivere og jobbmuligheter. Karrieredagen gir også bedriftene en god mulighet til å komme i kontakt med avgangselever for rekruttering eller rekruttering for sommerjobb.

Vårt ønske er en karrieredag hvor vi samler ulike bedrifter på stands i våre lokaler. Hvert år har arrangementet hatt mellom 15 – 25 bedrifter, både store og små. Bedriftene får her muligheten til å markedsføre seg selv ved å fortelle om sin bedrift, om jobbmuligheter og gi studentene en tilknytning til bedriften. På denne måten håper vi å knytte relasjoner opp mot fremtidige yrkesmuligheter, samt gi studentene økt motivasjon for å lære. Selve opplegget er mellom kl. 11.00 til kl. 14.00, da skal alle studentene ha undervisningsfri.

En stand på ca. 3x3m med strøm, internett og lett servering koster 12 500,- Eventuelle grupperom for intervju stilles også gratis til disposisjon, dette kan bestilles under påmelding, eller avtales senere ved å ta kontakt på mail.

Denne gangen ønsker vi også å ha et opplegg i etterkant av karrieredagen for de bedriftene som ønsker å delta på det.
Vi ser for oss en felles middag for bedriftsdeltagere og arrangør, etterfulgt av en mingleaften på HUSET, Gjøviks studentbar, der man kan møte studentene i en mindre formell setting.

Om påmelding:
Vi åpner for påmelding Torsdag 18. August kl. 12:00.
Grunnet høy etterspørsel ved forrige karrieredag vil vi denne gang prioritere bedrifter som ikke deltok sist.
Som vanlig er det førstemann til mølla prinsippet som gjelder, men denne gang er første uka litt spesiell. Fra påmeldingen åpner 18. August kl. 12 til Torsdag 25. August kl. 12, vil vi ikke bekrefte plasser til bedriftene som var med sist.
Bedrifter som var med sist bør ikke vente til 25. August med å melde seg på, da resterende plasser blir fordelt etter når vi har mottatt påmeldingene.

Påmelding er bindende.

påmeldingen er stengt.

Pris?

15 000,-