Informasjon om karrieredagen 13. oktober 2021

(Påmelding nedenfor)

Vi i INGa – Linjeforeningen for teknologifag arrangerer nok en gang karrieredag i Gjøvik. Karrieredagen er et arrangement hvor vi ønsker å motivere studentene til å fullføre påbegynt studie, ved å gi dem kjennskap til framtidige arbeidsgivere og jobbmuligheter. Karrieredagen gir også bedriftene en god mulighet til å komme i kontakt med avgangselever for rekruttering eller rekruttering for sommerjobb.

Vårt ønske er en karrieredag hvor vi samler ulike bedrifter på stands i våre lokaler. Hvert år har arrangementet hatt mellom 15 – 25 bedrifter, både store og små. Bedriftene får her muligheten til å markedsføre seg selv ved å fortelle om sin bedrift, om jobbmuligheter og gi studentene en tilknytning til bedriften. På denne måten håper vi å knytte relasjoner opp mot fremtidige yrkesmuligheter, samt gi studentene økt motivasjon for å lære. Selve opplegget er mellom kl. 11.00 til kl. 15.00, da skal alle studentene ha undervisningsfri.

En stand på ca. 3x3m med strøm, internett og lett servering koster 12 500,- Eventuelle grupperom for intervju stilles også gratis til disposisjon, dette kan bestilles under påmelding, eller avtales senere ved å ta kontakt på mail.

Det er i utgangspunktet førstemann til mølla prinsippet som gjelder for påmelding, men dersom det er veldig mange bedrifter innen ett fagområde kan det hende vi vil prioritere å få inn andre, for å ha et tilbud for alle linjene vi representerer.

Det er nå ingen ledige plasser, så påmelding er stengt for denne gang.

Pris?

12 500,-
3×3 meter stand
Inkluderer strøm, internett og lett servering